VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action
In deze wereld heersen bedrijven, zijn alle mensenlevens geïnfecteerd met nanomachines die ontworpen zijn om hen te onderdrukken en zorgen de angstaanjagende White Knights ervoor dat iedereen de wetten gehoorzaamt.
Je bent een barman bij VA-11 Hall-A, met de liefdevolle bijnaam "Valhalla." Hoewel het slechts een kleine bar is in het centrum van Glitch City, trekt het de meest fascinerende mensen aan deze kant van dystopie aan. Houd je klanten gesmeerd en je zult ingewijd worden in de meest interessante verhalen.
VA-11 Hall-A biedt een vertakkende verhaallijn waarbij je beslissingen niet afhankelijk zijn van traditionele keuzes, maar door de drankjes die je bereidt. Maak kennis met je klanten en hun smaak, en bereid de drank voor die hun leven zal veranderen.
Ervaar tijdens deze buitenaardse ervaring de legendarische elektronische soundtrack van Michael "Garoad" Kelly, terwijl je je ogen richt op visuals die zijn geïnspireerd door oude Japanse avonturengames voor de PC-98 met een moderne uitstraling.