Stalen gedachten
Je bestuurt RT-217NP, een engineeringrobot met een ongebruikelijke belangstelling voor de al lang uitgestorven mens. Verken de ruïnen van een ooit welvarende menselijke beschaving en probeer de waarheid te ontrafelen achter het verdwijnen van de mensheid.
Ervaar de mysterieuze ruïnes van de beschaving. In The Uncertain: Last Quiet Day ontdek je een sfeervolle maar eenzame wereld zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Wat ooit een lawaaierige levendige plek was, is nu slechts een lege huls van vergane glorie, bezaaid met de overblijfselen van wat de mensheid ooit was.