The Spectrum Retreat
The Spectrum Retreat is een uitdagende first-person-puzzelgame die zich afspeelt in de nabije toekomst. Je wordt wakker in hotel The Penrose, een rustig en tegelijk verontrustend toevluchtsoord waar je je van de buitenwereld kunt afsluiten. Als gewaardeerde gast is je bestaan geheel ingebed in de gangen en kamers van The Penrose.
Terwijl je het indrukwekkende art-decohotel verkent, begin je de geheimen van zowel The Penrose als de raadsels rond je huidige verblijf te ontrafelen. Je wens om de waarheid te achterhalen wordt gedwarsboomd door allerlei kleurcodepuzzels, breinbrekende uitdagingen en de steeds sterker wordende angst om je ware intenties te onthullen.