The Lullaby of Life
Jij bent de drijvende kracht achter nieuw leven in dit merkwaardige heelal. Ga op verkenning, ontwijk obstakels, onthul geheimen, ontsnap aan vijanden en gevaren en geniet van het avontuur. Elk level heeft zijn eigen unieke setting, personages en design.
Tijdens jouw tocht door dit heelal kom je allerlei wezens tegen. De hoofdmissie van elk level is je Slapende ouderlingen (Dormant Elders) wakker te maken. Breng ze tot leven met reeksen geluidsgolven die jij, en je reisgenootjes die je onderweg hebt opgepikt, maken.
In The Lullaby of Life ontdek je een levendig en melodieus heelal als geen ander. Voel je lichaam ontspannen dankzij de rustgevende kleuren, animaties en geluidsgolven terwijl je je concentreert op puzzels die steeds uitdagender worden. Met deze meeslepende game kom je weer helemaal tot rust en tot jezelf!
Mentaal stimulerende gamemechanismen in een serene omgeving, perfect voor kinderen die schermtijd krijgen of volwassenen die na het werk willen ontspannen.