Een strategische turn-based game met een kenmerkende en intrigerende Japanse invloed. Dit verhaal speelt zich af na de moord op de koning van jouw rijk.
Ga voor een volledige vijandige overgave met behulp van je eigen soldaten, tanks, helikopters, tactische voertuigen en straaljagers. Neem vijandelijk terrein in beslag en vergroot je legerkracht in het uitgestrekte Zipang. Volg het pakkende verhaal van Nathan Gries, leer een wijze les over wat wel of niet de moeite waard is om te veroveren, en stuur je troepen naar de overwinning tegen het vijandige Zipang.
TINY METAL is geïnspireerd op turn-based strategiegames uit het verleden, en brengt de fijngeslepen gameplay van de klassieke Japanse oorlogsgames over naar het moderne tijdperk met geweldige graphics, vijftien unieke eenheden, en nog nooit eerder vertoonde gameplaymechanieken.