Maak je klaar om je een weg te banen naar de top van de motorsportwereld! Super Woden GP II is een eerbetoon aan de sport- en arcade-racegames van de jaren '90. Doe mee aan een breed scala aan evenementen, van rally tot endurance-races, in klassieke isometrische stijl, met behulp van een intuïtieve centrale kaartinterface om voertuigen te kopen en te finetunen, circuits over de hele wereld te verkennen, je garage te bezoeken en meer.
Verkrijg meer dan 180 voertuigen van 9 autofabrikanten met de credits die je verdient in race-evenementen en ontgrendel geheime auto's door behendig te spelen. Race alleen, probeer de records van andere spelers te overtreffen of geniet van lokale multiplayer op een gesplitst scherm voor maximaal 4 coureurs!