Super Spy Raccoon
Super Spy Raccoon is een verbeelding van een stealth-game als een Arcade Classic uit begin jaren 80! Jouw missie, als je ervoor kiest deze te accepteren, is om alle geheime documenten te bemachtigen terwijl je je steeds dieper in vijandelijk gebied begeeft. Verstop je, sluip, klim en spring je een weg naar de overwinning! JE MOET NIET GEZIEN WORDEN! Heb jij de vaardigheden om topscores te behalen?