Welterusten, en moge je vinden wat je zoekt onder de sterren.
Star Sky is een unieke en innemende ervaring. Vanaf het eerste moment dat je de game instapt, ben jij de verteller van een verhaal dat je vormgeeft met elke stap die je zet. Degenen die van begin tot eind haasten, missen de geheimen en keuzes die deze wereld herbergt: je moet leren geduld te hebben. Audiosignalen en vlugge beelden zullen je de weg wijzen, dus mis ze niet!