Spectacular Sparky
Spectaculaire Sparky is een platform/shooter boordevol actie met gekke personages, explosieve wapens en eindbaasgevechten om te koesteren. Sparky is een waanzinnig krankzinnige intergalactische premiejager die door obstakels kan rennen, zijn wapens in elke richting kan afvuren en zelfs zijn sprongen kan vergroten door met zijn lange oren van het ruimtekonijn te klapperen. Elke keer dat hij een baas neerhaalt, staat zijn verbonden vertrouweling Shigg (half haai, half varken) klaar om hem in de richting van weer een andere voortvluchtige in de ruimte te wijzen.
In de grote traditie van oneerbiedige videogamehelden uit de jaren 90 is Spectacular Sparky even brutaal als onverschrokken. Zijn stemgeacteerde grappen en sarcastische prikken hebben de neiging om op een zeer amusante manier onder de huid van zijn vijanden te kruipen. En zijn universum is overspoeld met spikes, lava, buzzsaws, superverzadigde kleuren, gelikte parallax scrolling en mega-gedreven muziek, zoals elke game zou moeten zijn.