Soviet Project
Je bent een gewone burger die vanwege ziekte de evacuatie heeft gemist, en nu moet je de situatie begrijpen om de stad te kunnen verlaten. De game is doordrenkt met de sfeer van de late USSR, gecombineerd met mysterieuze en mystieke elementen die kenmerkend zijn voor het horrorgenre.