Volg de laatste dagen van Michelle die een vloek wil verbreken die een machtige duivel op zoek naar liefde over haar heeft afgeroepen. Help (of verpest) het leven van nieuwsgierige bewoners van de Londense wijk waar Michelle woont en probeer te vluchten voor een vroegtijdige dood.
Sorry We're Closed is een mix van nostalgische survival-horror met moderne gevechtsscènes. Het spel combineert sfeervolle beelden uit vaste camerahoeken met spannende gevechten uit first-person arcadespellen. Verzamel items en beheer grondstoffen zodat Michelle kan overleven. Besturing vanuit het hoofdpersonage is mogelijk voor iedereen die het gevoel van een klassieke survival-horror wil beleven.
Michelle brengt haar tijd door in de gevaarlijke wereld van de duivels, maar moet ook met de bewoners van haar buurt praten. Die vechten allemaal tegen hun eigen innerlijke duivels en jij kan ze via Michelle helpen. Dankzij de RPG-dialogen met de bijzondere personages kan dit spel op meerdere manieren aflopen.
Open je derde oog: Zie twee werelden tegelijk met de gave veroorzaakt door de duivelse vloek van Michelle.
Verkennen met vaste cameraposities: Ervaar de filmische camerabeelden die zo typerend zijn voor klassieke survival-horror.
First-person arcadegevechten: Intense gevechten waarbij je gebruikmaakt van de zwakheden van je tegenstanders.
Beheer je inventaris: Beheer eenvoudig je gezondheid en grondstoffen voor munitie. Zoek items om puzzels op te lossen en uit te wisselen met NPC's.
Moderne besturing vanuit hoofdpersoon: Optie om het hele spel vanuit de hoofdpersoon te spelen.