Some Some Convenience Store
Maar op een dag, terwijl hij verveeld op zijn telefoon zit te rommelen, downloadt hij plotseling Some Some, een mysterieuze applicatie die zijn aandacht trekt.
Spelers stappen in de rol van de assistent-manager, waar je je eigen mini supermarkt moet beheren. Werk elke week in de winkel om regelmatig geld te verdienen. Gebruik het inkomen om nieuwe producten neer te zetten, het interieur aan te passen, speciale kortingsacties aan te kondigen en betaal jezelf salaris.
De verschillende gebeurtenissen in het verhaal vertellen de verhalen van deze drie vrouwen. Daarbij zorgen de professionele stemactrices ervoor dat je nog meer van hun verhalen kunt genieten.