Positionering is de sleutel tot succes in SokoCrab. Omdat de krab alleen vaten kan duwen, moet je elke stap vooruit plannen om te voorkomen dat je vast komt te zitten. Elk niveau introduceert nieuwe uitdagingen, van krappe ruimtes tot meerdere vaten en knoppen, wat je ruimtelijk inzicht en probleemoplossend vermogen op de proef stelt.
SokoCrab is perfect voor fans van logische puzzels en strategische spellen, en biedt een mix van charme, uitdaging en plezier. Ben je klaar om het strand op te gaan en de krab te helpen zijn reis te voltooien?