Shattered: Tale of the Forgotten King
Een verwoest continent van onvertelde verhalen en machtige vijanden is van jou om rond te dwalen. Voor degenen die zijn paden trotseren, bevat de wereld van Hypnos veel geheimen, sommige om je op weg te helpen en andere om de weg te verlichten die naar je bestaan heeft geleid. Ervaar op precisie gebaseerde gevechten en 2.5D-platforming op een complex vertakkend verhaal in de realiteit die het actie-avontuur van Shattered - Tale of the Forgotten King omspant.
Een nieuwe wereld om te ontdekken: verken een prachtig weergegeven halfopen wereld met vertakte paden en mysterieuze geheimen. Elke nieuwe zone vertelt een verhaal door middel van verbluffende art direction en fijn vervaardigd ontwerp.
Monsterlijke vijanden om te verslaan: observeer je vijanden, anticipeer op hun bewegingen en gebruik hun eigen aanvallen tegen hen. Schakel tussen close-combat zwaardgevechten en lange-afstandsspreuken om het slagveld te domineren en ervaar naadloze overgangen tussen volledige 3D- en 2.5D-gevechten.
Een verhaal van 10 jaar in de maak: het universum van Shattered is het hoogtepunt van meer dan een decennium aan verbeeldingskracht en creativiteit: een epische realiteit die uit de hoofden van Redlock Studio wordt getoverd. Tale of the Forgotten King is slechts een eerste stap in de wereld van Hypnos, er zijn al meer games gepland.
Een geheel eigen verhaal: Niet alle overlevenden van Hypnos zijn betrouwbaar: hoewel de meesten je op weg zullen helpen, zijn er mensen die je voor hun eigen doeleinden willen gebruiken. De wereld zal zich de keuzes herinneren die je tijdens je avontuur maakt, en alleen degenen met focus en toewijding zullen doorzien naar de waarheid daarachter.
Constante vooruitgang: of het nu gaat om gevechten of verkenningen, de Wanderer zal evolueren. Hoe is aan jou. Ga je met je eindige middelen je kracht vergroten of een andere waarheid van Hypnos ontdekken? Een nieuw wapen kopen of je spellcasting vergroten? De keuze is aan u, maar kies zorgvuldig: niet elk pad kan worden bewandeld.