Brandstof leveren
Als een auto je serviceplaats binnenrijdt, wordt je gevraagd om een bepaald type brandstof te leveren. Bouw de machines om de brandstof te raffineren en combineer het tot geavanceerde recepten! Maar wees voorzichtig - er is een risico op een “explosie” als de verkeerde brandstof wordt toegevoegd!
Om brandstof in je auto te pompen, heb je Astroil's pijptechnologie nodig, waarvoor patent is aangevraagd! Deze wiebelende analoge pijpen kunnen naar believen worden gebogen en uitgerekt om de brandstof op de juiste plek te krijgen en kunnen zelfs een deel van de lava dragen (in tegenstelling tot deze Servonauten)!
Je kunt het spel solo spelen, maar je kunt ook je vrienden inschakelen om een professionele groep van maximaal 4 spelers te vormen. Werk als een team om de logistiek te optimaliseren en probeer alle 3 de sterren te verzamelen. Betekent dit dat Servonauts op het punt staan een geweldige vakantie te hebben na een hard werkend leven? (Droom niet ......)