Je geliefde stad is in gevaar!
Blijf 24/7 alert om de situatie in de stad onder controle te houden. Geen vuur of verdwaalde katten toegestaan.
Het is niet zo eenvoudig, en soms kan het een beetje gevaarlijk zijn, maar mensen geloven in je.