De tiran Lassic heerst over de kosmos en jij moet een eind maken aan zijn wrede heerschappij. Wees getuige van de wedergeboorte van deze RPG, in SEGA AGES Phantasy Star.
Gebruik de nieuwe weergave van de dungeonkaart en de befaamde “Ages Mode” terwijl je moeilijke dungeondoolhoven probeert te doorkruisen en tegen woeste 8-bit beesten vecht. Phantasy Star is toonaangevend in het genre en dankzij het retrogevoel zal het zowel oude als nieuwe fans aanspreken.