Ritual: Crown of Horns is een slachthuis: een snelle actiegame in een alternatief Wilde Westen, een demonische versie van een hels frontier. Deze door arcade geïnspireerde titel vertelt het verhaal over een onwaarschijnlijk duo: een premiejager die terugkomt uit het hiernamaals, hunkerend naar wraak op zijn moordenaars, en een heks die hem helpt met een aantal krachtige rituelen om haar eigen plannen uit te voeren.
Vecht tegen hordes vijanden, terwijl de heks haar ritueel uitvoert. Gebruik een heel wapenarsenaal in je voordeel: kies tussen wapens en spreuken. Ontgrendel nieuwe tools en krachtige items om je personage te verbeteren. Reis door het Vreemde Westen om je missies uit te zoeken en toekomstige ontgrendelingen te plannen en neem eindelijk wraak!
Ritual: Crown of Horns is een vaardigheidsgame, waarin snelle beslissingen en spontaan plannen belangrijker zijn dan op knoppen rammen en jezelf maar op vijanden te gooien.