Ringo's Roundup is een schattig puzzelspel waarin je de route van Ringo's auto plant door verschillende Effect Tiles op de omgeving te leggen.
Ringo's missie is simpel: alle enveloppen ophalen en bij de brievenbus afgeven. Je hebt hier een belangrijke taak, want deze Postbunny komt niet ver zonder jouw hulp!
In je handen heb je verschillende Effect Tiles die, als je ze plaatst, bepalen wat Ringo's auto doet en waar hij naartoe gaat. Je kunt Ringo laten draaien, zijn auto laten springen, teleporteren en nog veel meer!
Elk level is met de hand gemaakt en vereist soms meer dan alleen de meest voor de hand liggende oplossing. Als Postbunny-gids moet je misschien buiten de gebaande paden denken en veel van de Effect Tiles met elkaar combineren.