Raji: An Ancient Epic
Het verhaal van Raji: An Ancient Epic begint met het aanbreken van een nieuwe oorlog tussen de demonen en de goden. Om hun nederlaag in de laatste grote oorlog van duizend jaar geleden te wreken hebben de demonen de goden uitgedaagd die hen hebben vernederd en zijn ze het menselijke rijk binnengedrongen, waar ze dood en verderf willen zaaien.
Te midden van de chaos, toen steden en forten vielen en jonge kinderen uit hun huizen werden ontvoerd, werd een jong meisje genaamd Raji door de goden gekozen als de enige verdediger van de mensheid.
Beleef een verhaal over een broer en zus. Raji en Golu zijn zus en broer die gescheiden zijn door de demonische horden en nu midden in de grote oorlog zijn beland.
Raji heeft het op zich genomen om haar broer te vinden en een einde te maken aan deze roekeloze oorlog. Dit kan echter alleen gebeuren als ze erin slaagt de macht en de strategie te doorbreken die is bedacht door de machtige demonenvorst, Mahabalasura.
Geïnspireerd door Indiase mythologieën zoals Mahabharata en Ramayana, en door de middeleeuwse architectuur van Rajasthan, brengt Raji: An Ancient Epic een verfrissende nieuwe stijl naar het actie-avontuurgenre!
Elke hoek van de game-omgeving is getekend in de Pahari-kunststijl en combineert met de hand geschilderde texturen, weergegeven in 3D, waardoor Raji: An Ancient Epic een verbluffende en unieke visuele kwaliteit levert die zelden wordt gezien in games.
Diverse wapens en krachten, door de goden aan Raji geschonken, staan ​​tot je beschikking. Het is van essentieel belang om ze allemaal te beheersen, aangezien de demonische hordes zich vakkundig zullen aanpassen aan elke situatie; terwijl de Trishul perfect kan zijn voor het ene gevecht, kan de machtige Sharanga-boog nodig zijn voor het volgende.
Ervaar voor het eerst een game die zich afspeelt in het oude India en doordrenkt is met hindoeïstische en Balinese mythologie. Je wordt ondergedompeld in het oude India, waar elke hoek smeekt om ontdekt te worden.
Van betoverende verhalen uit de overlevering van de game tot dicht opeengepakte gevechten tegen woeste demonen en eindbazen, eeuwenoude puzzels, enorme forten en paleizen: beleef een verhaal over een broer en zus die midden in een goddelijke oorlog zijn beland.