Speel als Garret of Gwen, piloten die hun wereld van een eeuwenoud kwaad moeten redden. Ontwijk, pas je aan en overleef willekeurig gegenereerde uitdagingen die nooit hetzelfde zijn. Haal zowel goden als demonen neer in een onvoorspelbare kogelregen in deze shoot 'em up boordevol actie, en ga uiteindelijk de confrontatie aan met het verborgen oog dat over hen allemaal waakt!