Professor Lupo: Ocean
Je ontwaakt midden in een verwoest ruimteschip, water gutst naar binnen…! Je bevindt je op de bodem van de Oceaan! De boordcomputer blijft je onophoudelijk opdrachten geven om het schip te repareren en zegt dat je een … Kloon bent? Het avontuur is net begonnen!
Welkom in Professor Lupo: Ocean, de epiloog van de sage van Professor Lupo and his Horrible Pets. Toen het originele spel eindigde, stonden onze helden net aan het begin van een hele lange reis. Vijfduizend jaar later heeft het Aurora Ruimtestation zijn bestemming bereikt. Maar hoe het op de zeebodem eindigde en wat er met de bemanning is gebeurd? Dat is aan Kloon, onze nieuwe heldin, om te ontdekken.