Popotinho's Adventures
Begeleid Popotinho veilig terug naar zijn huis terwijl je rent, springt en dubbelspringt door zijwaarts scrollende platformer-stages geïnspireerd door genreklassiekers. Verzamel fruit om extra levens te verdienen, grijp harten om de gezondheid aan te vullen en meer terwijl je 50 lastige landschappen doorkruist, van graslanden en bossen tot het donker van de vallende nacht.
Gebruik springplanken om nieuwe hoogten te bereiken en raak vlaggenmasten aan om onderweg controlepunten in te stellen. Vermijd spijkervallen en spring op de hoofden van vijanden om Popotinho veilig te houden. Kun je hem met zijn ouders herenigen en de vakantie van Popotinho weer gelukkig maken?