Zorg dat je deze trein niet mist! Stap in de schoenen van een conducteur. Controleer het treinverkeer, en kies het beste moment om je motoren te stoppen of te versnellen om botsingen te voorkomen. Loods je treinen door rotsachtige kloven, pretparken, vliegtuigkerkhoven, crashlocaties van ruimtevaartuigen, vakantieoorden en andere exotische locaties waar treinen vaak doorheen reizen. Voltooi levels met foutloze precisie voor speciale beloningen, of stap gewoon aan boord voor een stressvrij ritje en geniet van de prachtige, met de hand getekende omgevingen terwijl je stoom afblaast!