Nikoderiko: The Magical World
Ga mee met Niko en Luna op hun avontuur in Nikoderiko, een levendig platformavontuur. Wanneer het duo een oude relikwie ontdekt op een magisch eiland, grijpt de gemene Grimbald van de Cobring Gems Company het weg. Om het eiland en zijn stammen te redden, moeten ze zeven unieke werelden navigeren met de hulp van hun dierenvrienden en het Cobring-leger verslaan. Met gezinsvriendelijk ontwerp, couch co-op en muziek van David Wise, belooft Nikoderiko een magische, mysterieuze reis voor alle leeftijden.
Rijdieren: Verzamel en roep speelbare dierenvrienden met unieke vaardigheden op, die zowel nuttige ritten voor Niko en Luna als waardevolle bondgenoten in de strijd zijn.
Familie Gaming: Nikoderiko is voor alle leeftijden en biedt een magische, mysterieuze en feestelijke ervaring.
Muziek: Legendarische David Wise (bekend om zijn iconische composities in klassieke platformers) heeft alle muziek voor het spel gearrangeerd!