Moving Houses
Er komt een moment in ieders leven dat ze hun huis achter moeten laten en een ander huis moeten zoeken. Nu in Moving Houses is het jouw beurt... of je nu echt wilt vertrekken of niet. Geniet van dit gekke, op fysica gebaseerde spel waarin je je leven inpakt, terwijl je wordt ondergedompeld in een ongedwongen, comfortabele gameplay en de onmiddellijke bevrediging van taakgebaseerde gamificatie van inpakklussen. Wees netjes, wees voorzichtig of wees een chaotische goblin. Aan jou de keuze!