Morkull Ragast's Rage
Een 2D videospel dat platforming en actie combineert met een vleugje verkenning. Je speelt als Morkull, God van Dood en Duisternis en Heer van de Ragast. Zijn nummer 1 tactiek? Het doorbreken van de vierde muur en op allerlei manieren met je communiceren.
Morkull Ragast's Rage is een 2D videospel dat platforming en actie combineert met een vleugje verkenning.
Jij bestuurt Morkull, de schurk van het verhaal, die weet dat hij video game karakter is en die zich bewust is van de speler die hem bestuurt (dat ben jij) en van de ontwikkelaars die hem hebben gecreëerd (dat zijn wij).
Je doel? Help Morkull te ontsnappen uit de Ragast, zodat hij de wereld kan regeren en zijn kwade plannen kan uitvoeren.