Teams van darsanauts zijn verdwaald tijdens hun mijnmissies op de verschillende manen van de planeet Darsalon. Je moet verschillende reddingsmissies voltooien waarin je ze naar het dichtstbijzijnde basisstation moet leiden. Ze zullen hun eigen kunstmatige intelligentie gebruiken om je te volgen en je commando's op te volgen. Op weg naar de basis moet je ze beschermen tegen gevaren en vijanden door gebruik te maken van je laserpistool, jetpack, het besturen van grond- en luchtvoertuigen, terrein vernietigen, en zelfs nieuwe paden maken met de grondmaker-pistool.