Ga op een droomachtig avontuur in het iconische Monument Valley, het bekroonde puzzelspel waarin architectuur de werkelijkheid tart. Leid prinses Ida door surrealistische monumenten en ontdek verborgen paden en optische illusies die de waarneming op de proef stellen.
Stap in een wereld waar het onmogelijke mogelijk wordt. In Monument Valley leid je de stille prinses Ida door adembenemende landschappen, over kronkelige trappen en naar steeds veranderende monumenten. Elke puzzel is een kunstwerk, geïnspireerd door minimalistisch design, oude architectuur en breinbrekende onmogelijke geometrie.
Manipuleer de omgeving om verborgen paden te onthullen, wees de raadselachtige Crow People te slim af en onthul de geheimen van de Heilige Geometrie. Met intuïtieve besturing, een meeslepende soundtrack en levendige beelden is Monument Valley een ervaring voor elk type speler.
Kun jij Ida begeleiden op haar zoektocht naar vergeving? Ontdek waarom Monument Valley de harten van miljoenen spelers wereldwijd heeft veroverd!