Monster Train 2
Sterke wezens, bekend als Titans, hebben de Hemel overgenomen. Een geïmproviseerde alliantie wordt gevormd tussen voormalige engelen en demonen, die moeten leren samenwerken tegen hun gemeenschappelijke vijand.
Nu is het aan jou om deze clans aan boord van nieuw gesmede treinen te krijgen en je reis door de Hel, Hemel en Abyss te beginnen om de Titans te verslaan voordat ze deze wereld vernietigen.
Jij hebt de controle! Kies uit vijf gloednieuwe clans, elk met unieke krachten en speelstijlen, en ontwikkel strategieën die bij jou passen. Met drie verticale niveaus om te verdedigen tegen gevaarlijke nieuwe vijanden moet je sterke nieuwe eenheden rekruteren, kaarten upgraden en experimenteren om te overleven. Kun jij de gloednieuwe en extreem uitdagende Titans verslaan?
Realiseer het volledige potentieel van je deck met gloednieuwe Room en Equipment Cards. Room Cards geven indrukwekkende boosts aan je trein en bieden nieuwe strategische voordelen. Equipment Cards kunnen worden toegepast op eenheden en bieden diverse bonussen om je te helpen in gevechten!
De Covenant Outpost is de bruisende hub die je na elke rit bezoekt. Vanaf hier krijg je toegang tot de belangrijkste features van Monster Train 2, en heb je interacties met personages die het verhaal vooruithelpen.
Pyre Hearts: Elk Pyre Heart introduceert unieke functionaliteit in het spel. Ze bieden niet alleen nieuwe manieren om je rit vóór vertrek aan te passen, maar spelen ook een belangrijke rol in de voortgang van het verhaal.
Dimensional Challenges: Klaar voor een nieuwe draai aan je avontuur? Deze modus biedt handgemaakte uitdagingen, nieuwe Mutators en unieke cosmetische beloningen.
Het Logboek: Naast het bijhouden van voltooiingsdoelen bevat het verbeterde Logboek nu ook nieuwe features, zoals informatie over vijanden, collectiedoelen en meer manieren om je prestaties met die van vrienden te vergelijken.
Daily Challenges: Ga elke dag een nieuwe uitdaging aan met sterk gemodificeerde ritten, inclusief gloednieuwe mutators en een paar oude favorieten. Strijd wereldwijd en tegen vrienden om in de klassementen te klimmen met een vaardigheidsgericht puntensysteem.
Celestial Alcoves: De snelle uitbreiding van de Rail heeft veel nieuwe bezoekers naar de Hel getrokken. Bezoek een breed scala aan willekeurige evenementen met spannende gameplay en misschien zelfs verrassingen van buiten het Monster Train-universum.
Een van de meest gevraagde features door Monster Train-spelers is hier! Reis over de Rails met steeds toenemende moeilijkheidsgraad om jezelf op de proef te stellen en te kijken hoe lang je kunt overleven. Vergelijk je statistieken met die van je vrienden!