Maak je klaar om de Big Apple als nooit tevoren te verkennen in Monkey Kong in New York! Stap in de schoenen van Monkey Kong, een gedurfde aap op een missie om de meest iconische locaties van New York te veroveren - van het vredige groen van Central Park tot de historische straten van Harlem, de duizelingwekkende hoogten van de skyline van Manhattan en zelfs de bruisende haven van New York.
Verzamel gouden bananen die over elk gebied verspreid liggen en krijg ongelooflijke krachten die je sneller, sterker en niet te stoppen maken. Maar blijf op je hoede: lastige obstakels en ondeugende rivaliserende apen staan in de weg! Met elke banaan krijgt Monkey Kong nieuwe vaardigheden.
Kun jij Monkey Kong helpen om de koning van de stadsjungle te worden? Doorkruis elk uniek gebied, ontwijk vaten, ontwijk rivaliserende apen en druk je stempel in Monkey Kong in New York!
Iconische locaties in New York: Ga op avontuur door de schaduwrijke paden van Central Park, de levendige straten van Harlem, de wolkenkrabbers van Manhattan en de bruisende haven met adembenemende uitzichten.
Bananen Power-Ups: Verzamel gouden bananen om krachten zoals superkracht vrij te spelen, zodat je nieuwe uitdagingen en rivalen kunt overwinnen.
Uitdagende hindernissen en rivalen: Neem het op tegen rivaliserende apen en ontwijk obstakels zoals slingerende kranen, gladde dokken en vaten op je pad.
Prachtige stadsbeelden: Elke locatie is zorgvuldig ontworpen om de geest van New York te vangen, waardoor het avontuur van Monkey Kong tot leven komt met verbluffende details.