Moe Waifu H Genius
Maak kennis met vijf schattige vrijgezelle meisjes en maak indruk op hen met je ritme en geheugen! Moe Waifu H is een simpel en verslavend ritme-actiepuzzelspel waarin je doel is is om reeksen te onthouden terwijl pictogrammen op het scherm worden geactiveerd. Speel vervolgens de reeks af in de juiste volgorde. Als je de reeksen juist uitvoert, win je de harten van je mooie maatjes voor je! Er zijn 15 fasen om onder de knie te krijgen, elk met meerdere rondes die steeds moeilijker worden.