Maak kennis met vijf schattige vrijgezelle dames en maak indruk op hen met je ritme en snelle reflexen! Moe Waifu H is een simpel en verslavend ritme-actiepuzzelspel waarin je doel is om het pictogram onderaan het scherm te laten overeenkomen met het aankomende hart, ster, straal of diamant dat van boven en van de zijkant in het scherm komt. Zorg dat ze overeenkomen voordat ze het doelwit raken om je score te verhogen. Lukt dat niet, dan raak je hartjes kwijt!
Telkens als je een level uitspeelt in Moe Waifu H, kom je dichter bij je gekozen vrouwelijke gezelschap, onthul je steeds intiemere outfits en ontgrendel je moeilijkere uitdagingen. Elk meisje heeft een stem en ze reageren met gezichtsuitdrukkingen op de gameplay, dus stel ze niet teleur! Kun je al hun schattige outfits ontgrendelen en ze voor je winnen?