Spelers nemen de rol op zich van een monteur in een pretpark, die accu's moet verzamelen om de op hol geslagen robots te repareren. Met je handige Mekabolt gebruik je de dolle robots in jouw voordeel om obstakels te overwinnen en de accu’s in meer dan 100 puzzel platformuitdagingen op te sporen.
Schiet met je betrouwbare Mekabolt om de robots te deactiveren, gebruik ze als platforms, berijd ze tot nieuwe hoogten en steek irritant kreupelhout in brand om de accu’s aan het eind van het niveau te bereiken.