De Mega Man Legacy Collection is een eerbetoon aan de 8-bits-geschiedenis van Capcom's iconische blauwe bommenwerper. Met getrouwe reproducties van de originele zes Mega Man-games uit de begindagen van de serie, biedt de Legacy Collection trouwe fans mooie herinneringen, terwijl nieuwkomers ontdekken waarom Mega Man zo'n populair en iconisch personage is.