Bereid je voor op een avontuur met een steampunk-thema in Mechanita, een zijwaarts scrollende platformgame boordevol hersenkrakende pixel-artfases! Neem de controle over een heldin met een veiligheidsbril terwijl ze voorzichtig door 50 unieke niveaus van geleidelijk toenemende complexiteit navigeert.