Bezorg de post door 60 kleurrijke 2D-levels vol gevaren en vijanden.
De post is verspreid! Ga de helse postroute aan, haal de post op en bezorg deze op de juiste plek! Mayhem Mail is een klassieke arcade-platformer met één scherm en enkele puzzel-elementen.