Stap in de kleurrijke wereld van Maths Pals, waar zes leuke dierenvrienden klaarstaan om wiskunde leuk, interactief en gemakkelijk te leren te maken! Dit boeiende educatieve spel is ontworpen voor kinderen in groep 1 en 2 en helpt jonge leerlingen essentiële rekenvaardigheden te ontwikkelen terwijl ze een geweldige tijd hebben.