Matchmaker Agency
Beginnend als amateur op het gebied van romantiek, zul je snel leren wat er nodig is om de hoop en dromen van mensen te vervullen. Verdien reputatiepunten en geld voor het succesvol matchen van koppels, ontgrendel upgrades om evenementen te verbeteren en geniet onderweg van de lieve katachtige metgezel Charles. Maar vergeet niet: het is een race tegen de klok en u bent de huisbaas geld schuldig!
Word de Matchmaker - Analyseer en interview klanten, scout de perfecte locatie, selecteer de mooiste cadeaus en plan hun dates. Je bent misschien niet de beste vrijgezel/vrijgezel, maar je kunt in ieder geval de beste matchmaker in het spel zijn!
Klanten - Procedureel gegenereerde klanten met een (bijna) eindeloze combinatie van persoonlijkheidstypes, extraatjes en persoonlijke smaak. Verschillende soorten mensen met verschillende behoeften aan liefde!
Speciale klanten - Ontmoet unieke klanten, elk met intrigerende achtergrondverhalen en doelen (met aantrekkelijke potentiële geliefden). Help jij hen bij het verkrijgen van hun enige ware liefde? Of zou het leuker zijn om het moment doelbewust te saboteren?
Upgrades - Upgrade mensen, upgrades! Verdien beloningen bij elke succesvolle match, die je kunt besteden om je vaardigheden te verbeteren en je kantoor te verbeteren. Ontgrendel meer van uw matchmaking-mogelijkheden!
Chill and Relax - Speel en geniet van het spel in je eigen tempo. Liefde heeft tenslotte tijd nodig om te bloeien en moet niet gehaast worden.
Hot singles bij jou in de buurt en ze zijn klaar voor een date! Niet bij jou, nee. Het is jouw taak om de perfecte date voor ze te vinden en de beste koppelaarster van de stad te worden.