Betreed de slanke, moderne hal van Masters Pool - de ultieme 8-ball biljartervaring voor consolespelers. Of je nu een casual speler bent of een doorgewinterde biljartmeester, deze game brengt precisie, stijl en competitie naar je vingertoppen.
Of je nu je eerste schot maakt of de laatste zwarte bal achterna zit om te winnen, Masters Pool is jouw tafel, jouw regels. Ben je klaar om te breken?