Welkom in Luminaria Dark Echoes, een verhalende roguelite-survivor waarin je de mysteries van een post-apocalyptische steampunkwereld ontdekt.
In een alternatief universum waar de Industriële Revolutie een duistere wending nam en licht een zeldzame schat werd, heeft een wereldoorlog de mensheid tot de rand van uitsterving gebracht. Te midden van de ruïnes houden enkele dappere overlevenden stand. Nu duikt een duister wezen op dat zielen bederft en de wereld in diepe duisternis stort.
In de uitgestrekte wereld van Luminaria kies je je pad en bepaal je je lot. Elke fase is een uniek hoofdstuk waarin het licht je leidt door het wisselende steampunkduister.
Ontdek wapens die licht gebruiken, van gloeiende staven tot zonne-vlammenwerpers.