Letter Quest Remastered
Grim en Rose hebben je hulp nodig om met de kracht van woorden een leger monsters, spoken en boosaardige konijnen te verslaan!
Spel woorden om monsters te verslaan en voorwerpen te verzamelen waarmee je upgrades, boeken, speciale items, drankjes en nog veel meer mee kunt verzamelen.
Letter Quest is een turn-based RPG met illustraties in een hoge resolutie, uitgekiende woordspelingen en twee geweldige soundtracks. Gebruik je taalkunsten om te overleven!