Laundry Simulator 2025
Stap in de drassige wereld van Laundry Simulator 2025, waar fris beddengoed en frisse vouwen de weg vrijmaken voor je eigen wasserette-imperium! Of je nu nauwgezet vlekken schrobt of high-end machines het werk laat doen, je doel is simpel: maak van je kleine winkel de hipste wasserette van de stad.
Van een bescheiden begin tot het wassen van koninklijke gewaden, Laundry Simulator 2025 is jouw ticket naar schoonmaaksucces. Dus pak een dweil, start die drogers en verander vuile was in stapels geld!