Late Shift is een misdaadthriller met hoge inzet. Nadat hij is gedwongen om mee te doen aan de kraak van een lucratief veilinghuis moet wiskundestudent Matt proberen aan te tonen onschuldig te zijn bij deze brutale Londense kraak. Je keuzes hebben vanaf het allereerste begin tot het einde gevolgen. In deze game waar je je eigen avontuur kiest, kan een kleine beslissing de afloop compleet veranderen en leiden tot één van de zeven verschillende eindes.
Ervaar een aangrijpende live-actiethriller met meer dan 180 beslissingsmomenten, geschreven door de auteur van Sherlock Holmes (film uit 2009). Kies je ervoor om de auto te stelen, of ren je weg? Volg je bevelen op, of saboteer je het plan? Terwijl de film zonder pauzes of herhalingen blijft afspelen, heb je steeds slechts een paar seconden om een beslissing te nemen.
Late Shift is opgenomen in full-HD met een filmachtige ervaring die film, game, en interactieve verhaalvertelling combineert.