Laika: Aged Through Blood
Laika: Aged Through Blood is een door westerns geïnspireerde motorvania in een post-apocalyptische woestenij. De game vertelt het verhaal van een stam die te maken krijgt met indringers, en de persoonlijke geschiedenis van een coyotemoeder die wraak zweert en terugpakt wat haar volk is kwijtgeraakt.
Rij, spring en vecht per motorfiets door de gigantische, met de hand getekende wereld. Race door de woestenij en voer gevaarlijke jumps uit, beschiet vijanden in slow motion en herlaad je geweer door een backflip te maken! Gebruik power-ups voor je skills en laat je niet kisten door uitdagende gevechten met grote bazen!