LOST ORBIT: Terminal Velocity
LOST ORBIT stuurt spelers op een ontdekkingsreis door het heelal. Als de eenzame astronaut Harrison gaan spelers op avontuur om zijn beschaving terug te vinden, slechts gewapend met een geïmproviseerde set apparatuur en niet aflatend enthousiasme. Zonder hulp van zijn schip moet Harrison zijn jetpack gebruiken om zich boostend, ontwijkend en 'barrel-rollend' een weg naar huis te banen.
Onderweg moet je soms razendsnel reageren, sluit je onwaarschijnlijke vriendschappen en worden je familiebanden getest tijdens je strijd tegen de krachten van het universum, buitenaardse bedreigingen en ruimtepiraten.
Een persoonlijk verhaal - Het volledig ingesproken verhaal is goed voor een diepgaande en meeslepende ervaring over dood, eenzaamheid en waanzin.
Prachtige werelden - Reis van planeet naar planeet om je beschaving terug te vinden en ontdek de reden achter het ongeluk waardoor Harrison strandde.