Geniet van het prachtige landschap van de Namhan-rivier, Korea met "echte" beelden!
Deze game is een dronesimulatiegame waarmee je een echte dronevlucht kunt ervaren op basis van beelden gemaakt door een echte vliegende drone.
High-definition beelden reproduceren getrouw de sfeer van de echte natuur, waardoor een sterk gevoel van onderdompeling in het spel ontstaat.
Grote capaciteit! Je kunt naar locaties vliegen die het prachtige landschap van Korea laten zien!