Vez’nan, de machtige almachtige tovenaar, is teruggekeerd! Ga op een epische reis terwijl je zijn leger verzamelt en zijn duivelse plannen uitvoert. Maak je klaar om het Koninkrijk te laten zien wie hier echt de baas is! Vecht je een weg door nieuwe én vertrouwde gebieden. Trotseer rijken vol machtige vijanden en neem het op tegen ultieme bazen in deze klassieke tower defense vol humor en epische actie!