In Kawaii Deathu Desu ontdekken bovennatuurlijke wezens dat ze zijn terecht zijn gekomen in de lichamen van schattige Japanse idolen! Deze helse idolen, die even schattig als monsterlijk zijn, beginnen aan een wereldwijde wedstrijd met maar één doel: bepalen wie de troon van de onderwereld mag opeisen. Maar wat voor soort wedstrijd zou dit zijn? Als wezens uit de onderwereld wordt de volgende die aanspraak mag maken op de troon bepaald door wie de meeste zielen van trouwe volgelingen kan verzamelen. Dan is er als idool natuurlijk geen betere manier om de overwinning te behalen dan je eigen fans tijdens shows om te leggen!