VIJF ANGSTWEKKENDE LAGEN
Je was ooit een trouwe ridder, maar werd verraden en verbannen naar de Abyss. Nu ben je een eeuwig dood, ontheiligd lijk in een gereanimeerd harnas. Gebrandmerkt als KILL KNIGHT heb je slechts één doel: DE LAATSTE ENGEL DODEN.
Dans met de dood in de Abyss en ontdek de complexe gameplayelementen die onder het oppervlak schuilgaan. Benut de zwakke punten van vijanden, voer wrede executies uit, gebruik je uitgebreide arsenaal, ga verstandig om met materialen en ontketen verwoestende explosies om het tij te keren. Elk gevecht is een beproeving.
De strakke, minimalistische look en retro visuals van KILL KNIGHT zijn een eerbetoon aan de met neon doordrenkte arcade- en shootergames van de jaren 90. KILL KNIGHT speelt zich af in vijf meedogenloze, met de hand gemaakte arena's, omarmt lofi brutalisme en zwelgt in de vreselijke en dromerige ruïnes die je afdaling in de Abyss vormgeven.
Overleef het buitenaardse offensief en voltooi uitdagingen om krachtige nieuwe uitrusting voor het arsenaal van je Knight vrij te spelen en je unieke speelstijl te ontwikkelen. Gebruik de speciale vaardigheden en vuurstanden van je assortiment pistolen, zware wapens, zwaarden en harnassen. Neem het in het wereldwijde klassement op tegen vriend en vijand. Betreed de arena als je durft, Knight, en geniet van het bloedbad.